Ide o zmenu dlhoročnej stratégie firmy.

Automobilka Tesla začala prvýkrát vo svojej histórii využívať reklamnú platformu Google Ads. Informoval o tom portál Electrek.co.

Ide o zmenu dlhoročnej stratégie firmy, keďže jej šéf Elon Musk často tvrdil, že Tesla nebude utrácať peniaze za reklamu, ale namiesto toho ich investuje do zlepšovania svojich produktov a spoľahne sa na to, že dobrý chýr o automobilke a jej vozidlách budú šíriť samotní používatelia.

Investori spoločnosti mu pritom často navrhovali, že reklama na zdôraznenie určitých funkcií a výhod vozidiel Tesla by sa v istej miere mohla vyplatiť. Musk napokon súhlasiť a na nedávnom výročnom stretnutí Tesly avizoval, že „trochu reklamy“ vyskúšajú.

To sa teraz stalo skutočnosťou, keďže veľa ľudí uvádza, že sa im vo vyhľadávaní Google začali reklamy Tesly zobrazovať. Zatiaľ sa zdá, že reklamy sa zobrazujú hlavne používateľom v Spojenom kráľovstve, ale niektoré na solárnu energiu boli zaznamenané aj v USA.

Okrem toho to zatiaľ vyzerá tak, že Tesla sa zameriava na reklamy vo vyhľadávačoch a nie na tradičné bannery. V každom prípade ide skutočne o zmenu stratégie, keďže doteraz Tesla síce vytvárala propagačné materiály a zameriavala sa na marketing, ale za zobrazovanie vo vyhľadávaní nikdy neplatila.

Nie je to však až také prekvapujúce. Konkurencia v oblasti výroby elektromobilov rastie a ruka v ruke s ňou bude narastať aj potreba upozorniť na výhody svojich produktov v tomto segmente a budovať mu renomé. Tesla v tomto nemôže zostať úplne bokom.

Zdroj: Electrek.co, ilustračné foto

Prečítajte si tiež:

Branislav Caban

Branislav Caban
Okrem technologických tém sa snažím prinášať aj tie so spravodajským nádychom a rôzne zaujímavosti. Moja e-mailová adresa je bcaban@touchit.sk.

Komentáre sú uzavreté