K dispozícii bude iba 10 kusov takto upravenej verzie.

Mercedes-AMG SL 63 sme mali možnosť iba nedávno vyskúšať v rámci AMG Road Tripu na Slovinských, Talianskych a Rakúskych cestách, pričom nás siedma generácia modelu SL extrémne prekvapila a ešte viac bavila na cestách. Ak dostane takto skvelé sériové auto upgrade od spoločnosti Manhart, tak to musí byť klenot.

SL 700 R Limited
SL 700 R Limited

Novinka z dielne nemeckej spoločnosti Manhart nesie označenie SL 700 R Limited a ponúka viacero vylepšení. Základom je čierne lakovanie s kontrastnými pruhmi a akcentmi v zlatej farbe, ktoré nájdete prevažne v exteriéri vozidla. Nutnosťou bola aj zmena kolies, konkrétne sú osadené 22-palcové monoblokové disky Y-Spoke s pneumatikami Hankook Ventus S1 Evo2 s rozmerom 295/30 vpredu a 335/25 vzadu. Brzdy zostali pôvodné, no na požiadanie sa dajú aplikovať aj vylepšenia brzdového systému.

Najväčšie zmeny sa udiali pod kapotou. Základom tohto modelu je 4-litrový 8-valec dopovaný dvoma turbami, ktorý bol upravený novým medzichladičom, špeciálnym vzduchovým filtrom a úpravou softvéru. Výsledkom je 707 koní a krútiaci moment 935 Nm, čo je celkom šialenosť. V základe má tento model 585 koní a krútiaci moment 800 Nm. Zástupcovia spoločnosti Manhart tiež uviedli, že bola upravená aj deväťstupňová automatická prevodovka, ktorá je ešte rýchlejšia. Dodajme, že už v základe je extra rýchla.

  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited
  • SL 700 R Limited

Dôležité je, že celú úpravu schválilo aj TUV, takže by bolo možné takto upravené auto využívať v rámci celej Európy, no má to jeden háčik. Okrem vyššie spomenutých úprav sú nové aj zvody + 600-článkové katalyzátory, ktoré TUV neschválilo, takže takto upravený model je určený len na export, ak sa nedohodne inak. Vyrobených bude iba 10 kusov a myslíme si, že sa veľmi rýchlo minú :). Cena zatiaľ nie je známa.

Zdroj: motor1.com

Prečítajte si aj:

Miroslav Illéš

Miroslav Illéš
OUTDOOR | PRÍRODA | AUTOMOBILY | TECHNOLÓGIE

Komentáre sú uzavreté