Aj v rámci našej činnosti existujú určité pracovné cesty, na ktoré sa tešíte podstatne viac ako na čokoľvek iné a AMG Road Trip 2023 je toho najjasnejším príkladom.

Od zastúpenia značky Mercedes sme prijali pozvanie na epický AMG výjazd do Slovinska, v rámci ktorého sme jazdili na špičkových autách z dielne AMG, ktoré niekoľkokrát znásobili naše pôvodné predstavy. Hovorí sa, že každý deň nemôže byť nedeľa, no my sme ju mali celé tri dni a sme zato vďační, lebo autá, ktoré sme mali dispozícii na krásnych cestách v rámci štyroch krajín nie sú úplne bežnými testovacími vozidlami.

AMG 300 SEL 6.8 (červená sviňa)
AMG 300 SEL 6.8 (červená sviňa)

Celé to začalo v Bratislave, presnejšie v Lamači (Motor-Car /AMG Performance Center) kde sme si dali krátky brífing s občerstvením a bližšie sa zoznámili s programom na najbližšie tri dni. Ako už býva dobrým zvykom, začali sme krátkou históriou značky AMG, ktorá je mimoriadne zaujímavá a inšpirujúca. A čím to celé začalo? Červenou sviňou! Áno, presne toto bola prezývka debutového automobilu od AMG, ktorým bol v základe Mercedes-Benz W 109. Toto auto bolo postavené za účelom závodu na 24 hodinových pretekov (trať Spa-Francorchamps).

Písal sa rok 1971 a po tomto úspešnom závode si značka AMG pripísala obrovský kredit na poli športových automobilov, ktorý sa následne znásoboval. AMG 300 SEL 6.8 (červená sviňa) mali pod palcom dvaja jazdci, Hans Heyer a Clemens Schickentanz, ktorým sa podarilo získať druhé miesto v celom závode a prvé vo svojej kategórii.

AMG 300 SEL 6.8 (červená sviňa)
AMG 300 SEL 6.8 (červená sviňa)

Auto malo na tú dobu nevídaný výkon, ktorý pochádzal so 6,8-litrového motora: 428 koní, 620 Nm, V-max. 265 km/h, 0-100 km/h – 6,1s. Za týmto úžasným strojom, ktorý položil nezlomný základ AMG stoja dvaja muži: Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Z ich mien + lokality je odvodený aj názov značky: A (Aufrecht) M (Melcher) G (Großaspach). V Großaspachu sa narodil Aufrecht a zároveň tu začala aj spolupráca týchto dvoch mužov. Avšak, oficiálnym sídlom spoločnosti bol starý mlyn v neďalekom mestečku Burgstall. A ako už isto viete, aktuálnym sídlom tejto legendárnej spoločnosti je Affalterbach.

Viete, čo sa skrýva za grafikou AMG znaku? V jednej časti je kus vačkového hriadeľa a ventil, čo je odkazom na pôvodné zameranie – predovšetkým to boli motory a neskôr komplexná premena. V druhej časti je strom, konkrétnejšie jabloň, ktorá je pre danú oblasť typická.

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

História je zaujímavá, no súčasnosť je dôležitejšia, a tak sa vrátime späť, konkrétnejšie do Bratislavy, kde náš výjazd začal. Ešte pred výlevom emócií musím dodať, že v tomto texte budú prevládať superlatívy, a to iba z jediného dôvodu – bol to silný zážitok a ešte silnejšie a emotívnejšie autá :). Toto nie je recenzia jednotlivých áut, ale špecifický cestopis plný emócií a zážitkov z každého modelu. Počas celého výjazdu sme sa sústredili predovšetkým na radosť z jazdy a schopnosti jednotlivých modelov na verejných cestách.

„Všetky autá boli nabité technológiami a pokročilými asistenčnými systémami od výmyslu sveta, v ktorých je Mercedes lídrom, no túto sekciu sme nechali tentoraz bokom. Aj keď musím povedať, že asistenčné a bezpečnostné systémy nám často ukazovali varovný prst :). Rovnako tak podotknem, že organizácia a rozdelenie výjazdu do sekcií bolo veľmi dobre vypracované, takže sme mali možnosť si vyskúšať všetky modely v rôznych podmienkach, od okresných vývrtiek až po diaľnice… miestami i šotolinu :).“

AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
AMG Road Trip Slovinsko

V stredu ráno stálo pred showroomom päť beštií, ktoré čakali kým v nich zobudíme mechaniku a budú môcť spáliť prvé litre 100-oktánového benzínu. Veľmi zaujímavým údajom je súčet konských síl týchto piatich áut, ktorý činí 3020 koní! A nemenej zaujímavým údajom je aj celková hodnota, ktorá presiahla 1 milión eur. Brutalita a zároveň obrovský rešpekt! Autá, ktoré sme mali k dispozícii si môžete dopodrobna naštudovať a nakonfigurovať tu (okrem GT-R, ktoré už nie je v oficiálnom predaji): Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE,  Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+ (2 krát), Mercedes-AMG C43 4MATIC a Mercedes-AMG GT R.

Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE: Šialenosť na 4 kolesách

Začali sme tým najvýkonnejším a najdrahším v kolóne, luxusnou beštiou, ktorej kúpa by mohla byť pokojne viazaná aj na zbrojný preukaz :). Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE je veľmi elegantné 4-dverové kupé, ktoré vás dokáže doslova katapultovať na rôzne rýchlosti, či už to bude 100 km/h za 2,9 sekundy alebo 200 km/h za menej ako 10 sekúnd. Neuveriteľná raketa, ktorá je zároveň vďaka geniálnemu podvozku so systémom AMG Ride Control+ aj veľmi pohodlná a komfortná na akejkoľvek dlhej trase. S AMG GT 63S E PERFORMANCE sme vyrazili z rodnej hrudy do Rakúska, kde sme sa napojili na diaľnicu a po zopár kilometroch zišli dole na okresné cesty.

Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE

Za sprievodu dažďa a počiatočného zoznamovania sa s vozidlom sme si dali dva prejazdy cez litavské vrchy, kde chodíme veľmi radi. Konkrétnejšie sme si strihli pokrútené cesty medzi obcami Breitenbrunn am Neusiedler See a Kaisersteinbruch. Neskôr sme sa vrátili na východnú stranu pohoria z obce Hof am Leithaberge do Donnerskirchenu. Tento úsek je skvelý, no často tu narazíte aj na mobilný radar.

V daždivom počasí sme sa utvrdili, že aj keď trošku zobudíte neuveriteľný systémový výkon 843 koní + 1470 Nm, tak sa vás auto nesnaží zabiť ale pomáhať vo všetkých smeroch, pričom oceníte aj špičkový pohon všetkých kolies 4MATIC. Tento model je prvým elektrifikovaným vozidlom od AMG, ktorého 6,1 kWh batériu je možné nabíjať káblom cez zásuvku v zadnom nárazníku. Batéria tu je predovšetkým kvôli 150 kW elektromotoru so samostatnou dvojstupňovou prevodovkou v zadnej časti, ktorý dopĺňa 4-litrový benzínový osemvalec s výkonom 470 kW.

  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT

Elektrifikácia, ktorá je technologicky podobná so systémom v F1 je orientovaná na výkon, no aj napriek tomu je možné jazdiť na čisto elektrický pohon, oceníte to predovšetkým v bez-emisných zónach (dojazd max. 20 km). Keďže ide o Mercedes, tak sa môžete spoľahnúť aj na extrémne účinnú rekuperáciu v štyroch sekciách, s ktorou nabijete batériu za pár minút, pričom ju nie je možné úplne vybiť – systém si vždy necháva 25% kapacity batérie, aby vás mohol kedykoľvek vykopnúť vpred max. systémovým výkonom.

Osobne som čisto elektrickú jazdu využil iba počas parkovania, no musím uznať, že v praktickom živote to bude mať zopár benefitov. Dodám, že tento model som si v rámci druhého dňa vyskúšal aj v lepšom počasí počas voľných jázd v od jazera Lago del Predil smerom na Slovinské hranice (priesmyk Predil). Aj napriek množstvu cyklistov a motorkárov som sa utvrdil, že toto auto je skutočne multifunkčné a dokázalo by obslúžiť rodinu i nadšeného šoféra, ktorý má rád ostrú jazdu a brutálny výkon. Nedá sa však povedať, že by išlo o najlepšie ovládateľné auto výjazdu – v zákrutách by ho s prehľadom vyškolil aj o 200 až 300 koní slabší súrodenec.

Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE

V ponuke je síce perfektný podvozok a pohon všetkých kolies, ktorý vás dokáže udržať prilepených na ceste, no zároveň vás každým stlačením akcelerátoru auto upozorní, že ak to preženieš, tak bude problém, drahý problém! A to najmä s ohľadom na hmotnosť takmer 2,5 tony, s ktorou majú aj obrovské karbón-keramické brzdy čo robiť. V AMG GT 63S E PERFORMANCE sa mi jazdilo výborne, či už na okresných cestách alebo diaľniciach, ktoré som s ním brázdil aj počas návratu. Šialený unikát s cenovkou presahujúcou 250 000 eur!

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+: Prekvapenie výjazdu a zároveň najlepšie SL v histórii

Vrátim sa späť k prvému dňu, v rámci ktorého sme pokračovali diaľničným úsekom smerom Graz – počas tohto prejazdu sme si dali dobrý obed, tankovanie a nasledovala výmena jazdcov i vozidiel. Tentokrát som bol ako spolujazdec v novinke Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+. S mojimi výškovými proporciami som sa trošku obával, či sa do tejto novinky, ktorá bola postavená inžiniermi z AMG vmestím, no prax ukázala, že s prehľadom a veľmi pohodlne. Od základu nové SL, postavené s víziou byť max. šoférske a autentické sa podarilo do posledného detailu!

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Okrem toho je to v aktuálnej generácii kus nádherného auta, ktoré dokáže byť vo všedných dňoch veľmi komfortné a prívetivé, no po pár kliknutiach na správne tlačidlá sa zmení na cestnú motokáru, ktorá ponúka extrémny jazdecký pôžitok. Z môjho pohľadu ide o najlepšie auto výjazdu, ktoré by sa dalo využívať aj ako #dailycar.

Pod prednou kapotou šepoce 4-litrový benzínový 8-valec dopovaný dvoma turbami s výkonom 585 koní a max. krútiacim momentom 800 Nm. Vidlicový 8-valec je kombinovaný s 9-stupňovou automatickou prevodovkou, ktorá je v plne manuálnom režim neuveriteľne presná a rýchla.

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Brutálna strojovňa s prekrásnym zvukom vás katapultuje z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy a bez preháňania dokonalý podvozok zožerie každý povrch. 4MATIC+ vám zaručí, že nezahučíte v prvej zákrute cez zvodidlá, ale budete pokračovať v istej stope do ďalšieho exponovaného prejazdu. Aj podľa slov kolegov išlo o najlepšie ovládateľné vozidlo výjazdu v rôznych podmienkach, ktoré nielen dobre vyzerá, ale ponúka všetko, čo od AMG čakáte – radosť, extra výkon, skvelý pohon 4 kolies a zameranie na detail.

S týmto autom som v rámci 3 dní jazdil asi najviac, aj v rámci voľných jázd pri Lago del Predil a zakaždým ma utvrdilo v tom, že ho postavili skutoční borci! Od pomalých prejazdov až po šialenosti v zákrutách vám bude nové AMG SL 63 4MATIC+ robiť neskutočnú radosť. Zamiloval som si ho! Ak máte navyše 236 000 eur, tak vrelo odporúčam.

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Vilim
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Prvý deň sme ukončili príjazdom do Bledu, kde sme boli ubytovaní priamo pri jazere v peknom 4* Hoteli Park Bled. Samozrejmosťou bolo aj neskoršie zhodnotenie dňa v reštaurácii Berc Steakhouse pri kvalitnom kuse mäsa + informácie o pláne na ďalší deň.

Druhý deň sme začali ranným rozdelením vozidiel a vyrazili sme z Bledu smerom na Kranjsku Goru, následne po nádherných serpentínach cez priesmyk Vršič smerom na Bovec  a odtiaľ na sedlo pod Mangartom až pri Talianske Tarvisio – odporúčam absolvovať. Cesta od K. Gory na Bovec je v rámci priesmyku plná nádherných výhľadov, ale aj cyklistov, motorkárov a cestovateľov, ktorí postupne otvárajú letnú sezónu v tejto nádhernej krajine, ktorú som si už pred niekoľkými rokmi zamiloval. Každá oblasť ma svoje čaro a nech sa už vydáte do ktoréhokoľvek kúta Slovinska, tak uvidíte množstvo krás tejto rozmanitej krajiny, ale aj skutočne divokú prírodu, nehovoriac o národnom parku Triglav.

Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG GT R

Mercedes-AMG GT-R: Jednorožec

Doobedie druhého dňa som strávil ako spolujazdec v Mercedes-AMG C43 4MATIC, no pred obedom som presadol do klenotu výjazdu, ktorým je Mercedes-AMG GT-R. Táto placka s dlhou prednou kapotou vzbudzuje obdiv a rešpekt zároveň kdekoľvek sa objaví.

S veľkými očakávaniami a zároveň rešpektom k zadnému pohonu a extra výkonu som sa uvelebil v škrupinových sedadlách, ktoré neboli až tak strašné, ako som si myslel – nastavenie sedadla znamená v tomto prípade iba posun vpred alebo vzad :). (prekážal iba zámok bezpečnostného pásu, ktorý mi zakaždým narazil zadku).

Mercedes-AMG GT RZdroj: Jozef Murárik
Mercedes-AMG GT R

Po usadnutí do kokpitu vás čaká výhľad cez priezory ako v tanku, všetko vás dokonale obklopí a začne sa tá pravá zábava. Toto auto je konštruované priamo ako závodné, čo z neho cítiť v každom detaile, od typickej karosérie, cez ochranný rám/výstuhu v strede vozidla až po primárny pohon zadných kolies. Pod obrovskou prednou kapotou prekrásne buble benzínový 8-valec dopovaný dvoma turbami s výkonom 585 koní a max. krútiacim momentom 700 Nm.

Vozidlo postavené na okruhy sme, pochopiteľne, nevedeli na okresných cestách využiť na 100%, ba ani na 30%, no i tak nám to stačilo na to, aby sme pocítili, aké je to jazdiť s takmer surovým pretekárskym autom, ktoré je poháňané výhradne zadnou nápravou a z 0 na 100 km/h vystrelí za 3,6 sekundy.

Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG GT R

Rovnako tak musím podotknúť, že v rámci V-max. ide o jedno z dvoch najrýchlejších vozidiel výjazdu, ktorého maximálna rýchlosť atakuje hranicu 316 km/h. Pohotovostná hmotnosť AMG GT-R je veľmi prijateľná (1650 kg), čo sa odzrkadlilo aj samotnej jazde. Mal som možnosť s ním prejsť zopár kľukatých úsekov, ktoré si užíval čo najväčšími dúškami, pričom som bol prekvapený z toho, ako je to auto dobre ovládateľné a relatívne ľahko zvládnuteľné. Na svedomí to má predovšetkým excelentne vyladený podvozok a špičkovo nastavený motor i prevodovka.

Ak máte zapnutú trakčnú kontrolu, tak aj so zadkom, na ktorý smeruje 585 koní, nemáte pocit, že by vás chcelo GT-R zabiť alebo zvrtnúť pri najbližšej príležitosti. Práve naopak, z môjho pohľadu ide o ovládateľné a zábavné auto, s ktorým sa dajú zajazdiť neuveriteľné veci. V tomto prípade je motor kombinovaný so 7-stupňovou automatickou prevodovkou s plne manuálnym režimom, ktorá je precízna a brutálne rýchla – v rámci bežných automobilov to ani nemám s čím reálne porovnať.

AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Vilim
AMG Road Trip Slovinsko

Tento jednorožec výjazdu bol ako jediný obutý na polo-závodných pneumatikách (tzv. semi-slickoch) s minimálnou vzorkou, čo dalo kolegom počas prejazdov v daždi celkom zabrať :). Ja som mal šťastie a jednorožca som si užil na pekných a suchých cestách. Toto auto je okrem výkonu jedinečné aj rôznymi technologickými prvkami, ako je napr. aktívny aerodynamický systém, ktorý sa vysúva z obloženia podlahy vozidla pod motorom a znižuje vztlak na prednej náprave.

Samozrejmosťou je výkonná kompozitná brzdová sústava AMG, trojvetvová výfuková sústava AMG Performance, prepracovaný AMG TRACTION CONTROL, aktívny systém regulácie vzduchu AIRPANEL a pod. Unikát, ktorý som šoféroval prvýkrát a bolo to nezabudnuteľné, kedykoľvek bude možnosť si to rád zopakujem. Jednorožca som mal pod kontrolou približne 2,5 hodiny, do príjazdu na miesto obeda (Golf Country Club Tarvisio), kde sme sa posilnili kvalitnou jahňacinou, dobrou kávou a kochali sa krásnym prostredím. Andiamo, ragazzi!

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Deň číslo dva pokračoval individuálnymi jazdami od Lago del Predil smerom k Slovinskej hranici po krásne zakrútenej ceste, kde som jazdil prevažne v Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE a Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+. Okrem rýchlych jázd som si dal aj vyhliadkovú jazdu po okolí, ktoré je plné vojenských pevností a bunkrov so zaujímavou históriou + nádhernou prírodou. Odporúčam navštíviť.

Po voľných jazdách sme sa presunuli späť na hotel do Bledu. Presun som opäť a s radosťou strávil za volantom Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+. Večer sme si dali krátky peší presun do autentickej reštaurácie Old Cellar, kde sa mali opäť chutný pokrm, zhodnotenia dňa a inštrukcie k poslednému dňu výjazdu.

Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Vilim
Mercedes-AMG GT R

Mercedes-AMG C43 4MATIC: „Baby AMG“

Záverečný deň začal klasicky, balením vecí a opustením hotela, no to najlepšie v rámci dňa nás iba čakalo – jazdenie, znova a zas s radosťou. Doobedie som strávil ako šofér „najslabšieho“ auta z výjazdu, tzv. „Baby AMG“, ktorým je Mercedes-AMG C43 4MATIC.

Tento model pôsobil najcivilnejšie a bol veľmi nenápadný, avšak zdanie často klame. Na prvý pohľad baránok, no so srdcom vlka. Pred pocitmi zopár údajov: pod prednou kapotou céčka bije najvýkonnejší sériovo vyrábaný 2-litrový 4-valec s elektrifikovaným turbom, ktorý je kombinovaný s 9-stupňovou automatickou prevodovkou, ktorá posiela výkon na všetky štyri kolesá cez systém 4MATIC.

Mercedes-AMG C43 4MATICZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes-AMG C43 4MATIC

Dôležité je vedieť, že kombinovaný palivový systém pracuje  v závislosti od požiadavky na výkon: s priamym vstrekovaním alebo so vstrekovaním do nasávacieho potrubia. Jednoprúdové 48-voltové turbodúchadlo a funkcia zvýšenia výkonu remeňom poháňaného štartovacieho generátora taktiež prispievajú k ostrému nástup výkonu tohto agregátu.

Nástup výkonu je aj v tomto prípade impozantný, no pochopiteľne podstatne miernejší ako v 4-litrových 8-valcoch. Rovnako tak bol aj zvukový prejav trošku slabší. Avšak, aj „Céčko“ môžete mať v prevedení 63 S E PERFORMNACE, čo musí byť strašidelné lietadlo (aj napriek označeniu ide stále o 4-valcový 2-liter, ktorý dopĺňa elektromotor).

AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Vilim
AMG Road Trip Slovinsko

Céčko bolo aj na horších cestách veľmi komfortné s prehľadom si ho viem predstaviť ako vozidlo na denné užívanie, ktoré je v rámci možností praktické, no ak vás chytí potreba si skutočne zajazdiť, tak prepnete režim do Sport+ a môžete začať lietať. S C43 sa mi jazdilo dobre, a to aj počas ostrejších prejazdov zákrut, kde sa o stabilitu postaral pohon všetkých kolies + aktívna zadná náprava (do rýchlosti 100 km/h sa zadná náprava natáča v opačnom smere s 2,5-stupňovým uhlom natočenia kolies. Od rýchlosti 100 km/h sa natáča v rovnakom smere). V zákrutách cítiť jeho nižšiu hmotnosť, čo je výhodou, no na SL nemá ani výkonom ani podvozkom. V Mercedes-AMG C43 4MATIC sa mi zároveň uzatvorilo cestovanie zábavnými okresnými cestami, ktoré som si rovnako ako vo vyššie uvedených modeloch užil plnými dúškami.

Neskôr som sa nejaký čas viezol ako spolujazdec v jednorožcovi a v rámci tohto času sme stihli obed v unikátnej reštaurácii Spargus, ktorá sa nachádza v tesnej blízkosti krásneho kláštora Žička Kartuzija. Zážitkový obed sme zakončili 4-chodovým dezertom a postupným odchodom na defilé výjazdu, ktoré sa konalo v rovnako krásnom prostredí mesta Slovenske Konjice. Konkrétnejšie sme navštívili okolie a areál vinárstva Zlati Grič, ktoré obhospodaruje jednu z najväčších viníc v rámci Slovinska.

FOTOGALÉRIA

  • Mercedes S 580eZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT RZdroj: Jozef Murárik
  • Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Vilim
  • AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Vilim
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Vilim
  • Mercedes S 580eZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Vilim
  • AMG Road Trip SlovinskoZdroj: Miroslav Vilim
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG C43 4MATICZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG C43 4MATICZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT RZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCEZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
  • Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+Zdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT

O milé pohostenie sa v rámci záverečných lokalít postarala pani, Andrejka Gazovic, ktorá je ambasádorkou vína a s tým spojených zážitkov v rámci tejto oblasti. Po dobrej káve a fľaške vína – v taške 🙂 – sme vyrazili smerom na Slovensko, a to výhradne po diaľnici. V rámci záverečného prejazdu som zasadol za volant Mercedes-AMG GT 63S E PERFORMANCE a plný zážitkov šoféroval až do Bratislavy, kde sme tento epický výjazd začali i ukončili s veľkou vďakou a pozitívnou energiou.

Z tohoto výjazdu budem ešte dlho čerpať, pričom však musím poďakovať organizátorom, vďaka ktorým to bolo perfektne nastavené a prepracované – Michal, Robo a Peťo, veľká vďaka! A aby som nezabudol, okrem piatych primárnych áut nám robilo energický sprievod AMG E53 a kolónu uzatváralo „eSko“, konkrétnejšie S580e.

Mercedes S 580eZdroj: Miroslav Illéš / TOUCHIT
Mercedes S 580e

Za pozvanie na AMG Road Trip Slovenia ďakujeme zástupcom spoločnosti Mercedes-Benz Slovensko

Prečítajte si aj:

Miroslav Illéš

Miroslav Illéš
OUTDOOR | PRÍRODA | AUTOMOBILY | TECHNOLÓGIE

Nechajte nám správu