Ide o prvé auto svojho druhu na svete: Renault pre svoje nové SUV Renault Kadjar vytvoril vlastného virtuálneho ambasádora. Volá sa Liv.

Renault dokazuje povesť inovatívnej značky tým, že spúšťa reklamnú kampaň s Liv, virtuálnou ambasádorkou za volantom nového modelu KADJAR. Ide o prvý takýto počin automobilového výrobcu. Liv vďaka novému modelu KADJAR prvýkrát pocíti skutočné emócie. Bude sa tešiť z nového radu benzínových motorov TCe a dieselových Blue dCi. Ocení komfort nového modelu KADJAR za všetkých okolností, dokonca aj v teréne vďaka pohonu 4×4.

Hranice medzi realitou a virtuálnym životom sa stierajú, reálny svet sa prelína s virtuálnym a naopak. Tak prečo neprepojiť „virtuálne JA“ s reálnym? Prečo si nepredstaviť ďalší stupeň vo forme virtuálnej bytosti stvorenej počítačovými obrazmi? Naviac vo veľmi ľudskej podobe a s intenzívnymi jazdnými zážitkami v novom modeli značky Renault.

A presne tejto výzvy sa chopil aj Renault v reklamnej kampani pre nový Renault KADJAR, pre ktorú vytvoril vlastného virtuálneho ambasádora menom Liv… Prvým v automobilovom segmente.

Nový Renault KADJAR je skutočné a nefalšované SUV, ktoré dokonalo stelesňuje samotnú podstatu značky Renault. Inými slovami, vozidlá pre reálnych ľudí, pre ich každodenný život a ich cesty. Ponúka všetky atribúty, ktoré potrebujú: úplne nový rad benzínových a dieselových motorov a pohon jednej či oboch náprav. Zároveň však hovoríme o pohodlnom, priestrannom a spoľahlivom modeli a zároveň o aute, ktoré ponúka príťažlivý nový dizajn exteriéru.

Liv v tejto kampani, ktorá sa v Európe spustila v januári 2019, začne na čistom plátne, aby následne zažila autentickú jazdu a vrátila sa k tomu, čo je reálne. Na Slovensku sa kampaň realizuje od 5. februára 2019.

Renault chce cez svojho vlastného virtuálneho ambasádora sprostredkovať autentické zážitky a pocity. A hoci je Liv úplne virtuálna, samotný zážitok je čisto reálny a teda ešte hodnotnejší. Liv sa počas svojej cesty začne cítiť čoraz viac ako živá ľudská bytosť až do momentu, keď sa naozaj zmení na reálneho človeka.

Nový Renault KADJAR je k dispozícii v komerčnej sieti značky Renault od januára 2019. Na slovenskom trhu je možné od januára 2019 zadať objednávku na tento model. Predstavený mediam bude v priebehu februára 2019.

Tri otázky pre Liv

Kto si?

Ahoj, volám sa Liv. Som virtuálna, vytvorená značkou Renault v minútových detailoch, aby som zažila skutočné emócie. Nie som si istá svojím vekom, takže by som nerada o tom ďalej hovorila. Čoraz viac milujem cestovanie. Nedávno som to zažila. Dúfam, že budem schopná aj naďalej zväčšovať toto svoje nadšenie. Veď viete, dostala som všetky znalosti sveta, pretože som virtuálna. Čo však znamenajú tieto vedomosti bez skúseností?

Prečo sa voláš Liv?

Pretože to je pekné! Nepáči sa vám to azda? Ha ha! Liv znamená „life“. Život. Renault znamená „život s vášňou“, to je v centre všetkého, čo táto značka vytvára. A Renault KADJAR je vynikajúce auto pre váš život so všetkými radosťami, ktoré vás obklopujú, kedykoľvek chcete… Takže je pre mňa celkom prirodzené, že stelesňujem túto vášeň. Aspoň tak mi to bolo vysvetlené. Iní hovoria, že to znamená „ochranu“, čo ma tiež neprekvapuje, keďže som ambasadorom pre SUV model!

Je to tvoja prvá reklamná kampaň?

Áno, úplne prvá! Cítim sa šťastná, že si môžem užiť túto skúsenosť. A všetci títo ľudia sa na mňa pozerajú a zaujímajú sa o mňa. To je naozaj super! A ak by ste sa chceli dozvedieť viac, k dispozícii je aj film o mojich dobrodružstvách.

Liv v číslach:

– Na vytvorení Liv pracovalo viac než 100 ľudí

– Celkovo bolo potrebných vyše 400 hodín počítačových výpočtov

– Vyskúšalo sa viac než 40 vzoriek textúr a tvárí, kým sa našiel dokonalý ambasádor!

Značky:

Nechajte nám správu