Citroën odhalil prvé snímky nového modelu C3 Aircross. Oba modely – C3 aj C3 Aircross – sú postavené na rovnakej platforme Smart Car, ktorá umožňuje využiť širokú škálu motorov bez vysokých nákladov.

Model C3 Aircross sa radikálne mení a vstupuje do novej éry s výraznejším charakterom, s väčším priestorom na palube (k dispozícii až 7 miest), s rozšírenou ponukou motorov a veľkým komfortom.

Moderný a konzistentný štýl

Nový C3 Aircross integruje nové štýlové prvky značky Citroën, ktoré boli predstavené na koncepte Citroën Oli a po prvýkrát boli už použité na vozidle C3. Dizajn vozidla C3 Aircross tak prichádza s novým podpisom značky spolu s ďalšími formálnymi prvkami v tomto štýle.

Moderný štýl tiež zvýrazňuje kvalitu a zmysel pre detail, keď na niektorých prvkoch využíva motív štylizovaných šípov.

Okrem týchto grafických prvkov sa Citroën pohráva s vnímaním siluety a s možnosťami individualizácie. Narušením vertikálneho pohľadu na vozidlo pomocou farebne odlíšenej strechy a C3 Aircross oživuje farebnými prvkami na nárazníku a na zadných stĺpikoch karosérie, ktoré sa dajú ľubovoľne meniť.

SUV, ktoré posilňuje svoj charakter

Nový C3 Aircross prešiel radikálnou zmenou a z modelu s oblým, vľúdnym vzhľadom sa stal modelom, z ktorého vyžaruje hranatejší, svalnatejší a výraznejší štýl bez toho, aby bol agresívny. Silný a robustný C3 Aircross preberá charakter SUV s vysokou horizontálnou kapotou, širokými blatníkmi, väčším rozchodom kolies a s pevnými ochrannými ramenami pneumatík veľkých kolies s priemerom 690 mm.

Kompaktné SUV s kapacitou až 7 miest

Dĺžka nového C3 Aircross je teraz 439 cm, takže ponúka väčší priestor na palube. Vyvážené proporcie jeho siluety ukazujú na veľmi dlhý rázvor, ktorý je najväčší vo svojej triede. To poskytuje viac miesta pre nohy cestujúcich na zadných sedadlách. Ďalším prvkom, ktorý umožnili rozmery modelu C3 Aircross a ktorý je viditeľný z jeho dizajnu, je dizajn zadného stĺpika, ktorý vytvára dynamickú vertikálnu zadnú časť a poskytuje dobrý priestor pre cestujúcich v treťom rade sedadiel. V tomto segmente sa jedná o významnú novinku, keď je možné vďaka dvom sedadlám, ktoré sa sklápajú do batožinového priestoru, pohodlne prevážať až 7 osôb. C3 Aircross ponúka celý rad dômyselných prvkov, ktoré rodinám uľahčujú každodenný život a ponúkajú veľkú flexibilitu využitia. Aj napriek tomu zostáva C3 Aircross veľmi kompaktný, takže sa kamkoľvek ľahko zmestí a bez problémov ho možno zaparkovať. Racionálny, všestranný a upokojujúci C3 Aircross je SUV, ktoré sa veľmi ľahko ovláda.

Cenovo dostupná ponuka viacerých typov pohonu

Toto nové SUV B zdieľa s hatchbackom C3 platformu Smart Car, ktorú Citroën predstavil ako prvý a ktorá bola od začiatku navrhnutá tak, aby optimálne vyhovovala elektrickému pohonu. C3 Aircross tak ponúka okrem tradičného spaľovacieho motora aj ponuku hybridizácie, ktorá uľahčuje prístup k elektrifikácii a ktorej všestrannosť je pre tento typ vozidla veľmi vhodná. A pri pohľade do budúcnosti je nutné pripomenúť, že bude k dispozícii aj ako cenovo dostupný 100 % elektromobil vyrábaný v Európe.

Pohoda na palube

Silueta SUV C3 Aircross sľubuje vyššiu svetlú výšku, vďaka ktorej je jazda bezpečnejšia, do vozidla sa ľahšie nastupuje a vodič získa vyššiu pozíciu pri riadení pre lepší výhľad. To všetko prispieva k pocitu pohody na palube, čo je ďalší charakteristický znak modelu C3 Aircross. Rovnako ako hatchback C3 bude aj nový C3 Aircross klásť dôraz na komfort a bude ponúkať všetku výbavu a technológie, ktoré zákazníci na tomto trhu očakávajú.

Zmena rozmerov

Citroën s úplne novým modelom C3 Aircross ponúka na významnom trhu novú víziu európskeho kompaktného SUV. Predaje vozidiel segmentu B-SUV sú od roku 2020 v Európe vyššie ako predaje hatchbackov v segmente B.

Označenie Aircross sa objavilo v roku 2017 s modelom C3 Aircross, ktorý si zachoval svoju praktickosť, ku ktorej pribudla dobrodružná stránka. C3 Aircross má úplne nový rozmer s mohutným a výrazným dizajnom, ponúka väčší priestor na palube a vďaka modularite možnosť prevážať až 7 osôb, elektrifikovanú ponuku od hybridného až po 100 % elektrický pohon a taktiež vynikajúci komfort a konektivitu na palube.

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Komentáre sú uzavreté