Motorka Moto Guzzi V7 sa vďaka predajnému úspechu v minulom roku ešte viac priblížila titulu kráľovnej ikonických roadsterov. Je to legenda, ktorá sa stále vyvíja a zároveň si zachováva svoj autentický charakter.

Moto_Guzzi V7 Stone Ten
Moto_Guzzi V7 Stone Ten

Na veľtrhu Verona Motor Bike Expo, ktorý sa zameriava na vášeň pre dve kolesá, sa Moto Guzzi V7 predstavila v novej verzii. Nová Moto Guzzi V7 Stone Ten pripomína desať rokov existencie oficiálnej komunity majiteľov a fanúšikov značky s orlom v znaku, Moto Guzzi The Clan, založenej v roku 2014.

Počas týchto desiatich rokov sa vďaka Moto Guzzi The Clan tisíce motocyklistov, ktoré spája rovnaká vášeň pre dvojvalcové motocykle z Mandella, dostali do vzájomného kontaktu, aby si vymieňali nápady, zdieľali skúsenosti, stretávali sa na zhromaždeniach a podujatiach organizovaných komunitou. Často sa z nich stávajú spolucestovatelia a dobrodruhovia.

Moto_Guzzi V7 Stone Ten
Moto_Guzzi V7 Stone Ten

Klan ponúka svojim členom exkluzívne výhody a je miestom, kde vznikajú nové priateľstvá. Rastúca komunita má teraz vyše 50 000 členov po celom svete.

Moto Guzzi V7 Stone Ten vyjadruje radosť zo života komunity Guzzi prostredníctvom športového vzhľadu: čiernobiely šachovnicový pruh, inšpirovaný logom klanu, sa tiahne pozdĺž hornej časti nádrže s červeným okrajom a lemuje čierno lakovaný povrch. Na bokoch je nádrž vyvedená v lesklej pastelovo bielej, ktorá kontrastuje s čiernou farbou bočných panelov.

Moto_Guzzi V7 Stone Ten
Moto_Guzzi V7 Stone Ten

Športový štýl ďalej podčiarkujú červeno lakované pružiny tlmičov a červené prešívanie na sedle. Červený je tiež nezameniteľný orol na bokoch nádrže a nápis Moto Guzzi na oboch ráfikoch. Špeciálnu edíciu označuje plaketa na strede riadidiel.

Vo výbave nechýbajú ani zrkadlá v koncoch riadidiel, ktoré dodávajú modelu Stone Ten dynamický profil, a tiež čierne eloxované viečko palivovej nádrže z hliníka. Motor Moto Guzzi Twin 850 sa vyznačuje grafitovo sfarbenými krytmi hlavy valcov a krytmi škrtiacich klapiek z čierneho eloxovaného hliníka.

Monumentálny vzhľad podčiarkuje výfukový systém Arrow s koncovkami Moto Guzzi, vďaka ktorému Moto Guzzi V7 Stone Ten získava aj na sile. Výkon sa zvýšil zo 48 na 49 kW (66,5 k) pri 6700 ot./min a maximálny krútiaci moment narástol zo 73 na 75 Nm pri 4900 ot./min. Výfukové systémy Arrow, ktorými je verzia Ten vybavená, sú k dispozícii ako príslušenstvo pre všetky Moto Guzzi V7.

Zdroje: Moto Guzi

Prečítajte si tiež

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Komentáre sú uzavreté