Tieto legendárne autíčka mal asi každý chlapec a nikdy ich nebolo dosť, však? Vždy išlo o výrobcu, ktorý ponúkal veľmi slušné prevedenie hračiek a v ponuke bolo množstvo modelov odvodených z reálnych áut do miniatúr.

Značka Matchbox, ktorá oslavuje tento rok 70. výročie patrí pod spoločnosť Mattel. Výročná limitovaná edícia modelov vzdáva hold dedičstvu a výrobe kvalitných a detailných hračkárskych vozidiel, ktoré milujú deti na celom svete. A nie len deti :).

Matchbox 70. výročie
Matchbox 70. výročie

Špeciálna výročná edícia z recyklovaného zinku bude k dispozícii v siedmych prevedeniach, ktoré budú predstavovať ikonické autá z celého sveta za posledných sedem desaťročí, takže sa je na čo tešiť. Výročné zostavy sa budú predávať počas celého roka, pričom ide o jednu z prvých oslavných noviniek, ktoré značka chystá na rok 2023.

„Veľmi sa tešíme, že môžeme osláviť 70. výročie značky Matchbox a dôveryhodný odkaz, ktorý táto značka vtlačila deťom a zberateľom na celom svete. Tešíme sa na to, že budeme pokračovať v redefinovaní kategórie tlačených odliatkov, pretože smerujeme k udržateľnejšej budúcnosti.“ Roberto Stanichi, senior viceprezident a globálny riaditeľ oddelenia vozidiel spoločnosti Mattel.

  • Matchbox 70. výročie
  • Matchbox 70. výročie
  • Matchbox 70. výročie
  • Matchbox 70. výročie
  • Matchbox 70. výročie
  • Matchbox 70. výročie

V súlade s týmto vyhlásením je vyrobená aj špeciálna edícia z recyklovaného zinku. Cieľom spoločnosti Matchbox je do roku 2030 vyrábať všetky hračky a ich obaly zo 100% recyklovaných alebo biologicky odbúrateľných plastových materiálov. Vedenie spoločnosti uviedlo, že začlenením udržateľných výrobných metód a ďalších iniciatív pomôže povzbudiť novú generáciu detí a zberateľov k tomu, aby sa viac zameriavali na podporu udržateľnosti.

Dodajme, že najväčšia zásluha za existenciu týchto legendárnych autíčok patrí anglickému inžinierovi s menom, Jack Odell, ktorý v roku 1953 spôsobil revolúciu v kategórii hračkárskych vozidiel úplne novou mierkou, ktorá ponúkla prijateľnú cenu a masovú dostupnosť. O viac ako 70 rokov neskôr si táto značka naďalej udržiava svoje hodnoty inovácie, kvality a realizmu. Oslavy 70. výročia sú ohliadnutím sa za dedičstvom spoločnosti Matchbox a krokom vpred smerom k udržateľnejšej budúcnosti.

Zdroj: motor1.com

Prečítajte si aj:

Miroslav Illéš

Miroslav Illéš
OUTDOOR | PRÍRODA | AUTOMOBILY | TECHNOLÓGIE

Nechajte nám správu