Tesla nedávno začala dodávať oneskorený Model 3 prvým zákazníkom mimo svojich vlastných zamestnancov.
Jeden z prvých šťastných majiteľov, You You Xue, zobral svoje nové e-auto na výlet naprieč krajinou. V rámci výletu umožňuje aj iným zákazníkom, ktorí si zarezervovali Teslu 3, zajazdiť si na aute, a podrobne opisuje svoje zážitky a skúsenosti s autom na Facebookovej stránke. Narazil však na množstvo problémov, ktoré by ste pri aute s cenou začínajúcou na 35 000 dolárov bez dane naozaj nečakali:
- chybná kontrolka airbagu
- chybný senzor tlaku v pneumatikách
- glitchovanie rozhrania počas nabíjania – vyžadovalo si kompletný reset vozidla
- nekvalitné a hlučné stierače
- zamŕzajúci operačný systém
- zlé rozpoznávanie časových zón
- chybné výpočty dobíjania
- cúvacia kamera sa zapla pri rýchlej jazde vpred
- náhodné chybné hlásenie o nutnosti servisu
- pískanie v reproduktoroch
- slabá kvalita príplatkového prémiového audio systému
- vadný poklop nabíjacieho portu
Majiteľ auta ale zároveň hlási, že v servisných centrách sú vždy všetci nápomocní a komunikujú s ním už aj inžinieri z Tesly, aby zbavili auto všetkých nepríjemných problémov. Napriek tomu, takéto závady by sa na žiadnom aute, ktoré sa dostane ku koncovému zákazníkovi, nemali objavovať – nieto ešte na tak drahom vozidle.
Zdroj: Jalopnik, Tesla Model 3 Road Trip