Pokiaľ vám systém funguje správne, máte šťastie.

Podľa správy z portálu Autoevolution sa však zdá, že mnohých používateľov tohto systému trápia rôzne problémy a chyby. Pokým niektoré súvisia priamo s platformou Android Auto, iné do prostredia prinášajú aj samotné aplikácie, ako napríklad Mapy Google. 

Pred koncom minulého roka pritom veľkú časť používateľov Android Auto trápil problém, ktorý sa týkal spomínaných Máp. Aplikácia vykazovala neštandardne zlú stabilitu a začala zamŕzať, čo bolo podľa dostupných informácií spôsobené práve chybnou aktualizáciou.

Prepojte svoj telefón s 8-palcovou stredovou obrazovkou pomocou rozhraní Apple CarPlay či Android Auto.

S chybami v rámci Android Auto si zvykáme žiť, avšak najnovšie riešenie týchto problémov je naozaj “otravné”. Od viacerých používateľov sa dozvedáme, že jediné, čo dokáže pomôcť pri opätovnom sprevádzkovaní systému Android Auto je resetovanie telefónu a opätovné nastavenie celého systému od začiatku. Tento úkon je pritom potrebné robiť zakaždým, keď si sadnete za volant, na čo sa väčšina používateľov asi „nebude sústrediť„.

Iní však tvrdia, že im stačí vypnúť motor a potom počkať približne 10 minút, kým opätovne pripoja mobilné zariadenie a nadviažu spojenie so systémom. Takto je možné Android Auto používať iba do momentu, pokým znova nezamrzne.

Jedno je však isté. Tím vývojárov Android Auto o týchto problémoch vie, a už aj pracuje na ich odstránení. 

Zdroj: Autoevolution

Prečítajte si aj:

Nechajte nám správu